WeGroup volgt alle updates in verzekering technologieën op de voet. Laat u inspireren wat dit voor u kan betekenen en schrijf u in op de maandelijkse nieuwsbrief.

Dankjewel voor je interesse!
Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens...
Terug naar Insurblog
Verzekeringen 101

WeGroup en Fixico helpen verzekeringmakelaars bij het herstellen van onverzekerde autoschade

Verzekeringsmakelaars helpen klanten op weg bij het herstellen van onverzekerde autoschade met een nieuwe service van WeGroup en Fixico

Heeft je klant een onverzekerde schade aan de wagen die hersteld moet worden? Dan kan je vanaf nu profiteren van een gezamenlijk aanbod van WeGroup en Fixico, waarmee je klanten dankzij deze samenwerking significant kosten kunnen besparen op een herstelling van topkwaliteit. 

Fixico is in staat om jouw klanten te helpen met het aanbieden van een volledig digitaal proces, waar ze zelf foto's van hun schade kunnen uploaden, een reparatie kunnen plannen en de status van hun eigen voertuig in realtime kunnen volgen. 

Een divers aangesloten netwerk van 453 carrosseries door heel België 

Met Fixico haalt WeGroup opnieuw een stevige partner aan boord met het grootste carrosserieherstel netwerk van Europa. Autobezitters en zakelijke partners vinden eenvoudig via het platform een geschikt carrosseriebedrijf en besparen tegelijk op de kosten van de herstelling. Fixico's schadeherstelnetwerk in België bestaat uit 453 aangesloten  carrosseriebedrijven. Er is dus altijd wel een carrosserie voor je klant in de buurt. Volgens Trustpilot waarderen klanten van Fixico de dienstverlening met een 9.8 op 10.  

“Wanneer de eindklant autoschade heeft en niet verzekerd is, stopt het verhaal niet. Dankzij de samenwerking tussen WeGroup en Fixico kan de makelaar zijn klanten in de juiste richting wijzen. Wanneer de eindklant niet verzekerd is, is Fixico er om hen te helpen aan de meest voordelige carrosserie die de schade kwalitatief en snel herstelt.” - Laurien Braeckman, VP of International Growth. 

De voordelen van Fixico voor de verzekeringsmakelaars 

Het rijden van schade is vaak een stressvolle en vervelende gebeurtenis voor je klant. Wanneer dan ook nog blijkt dat de schade niet is gedekt of het financieel verstandiger is om zelf de reparatie te regelen, dan staat de klant er vaak alleen voor. Nu heb je als makelaar de kans om je klant toch verder te helpen. Bij Fixico kan je klant snel een goede oplossing vinden voor de schade met volledig inzicht in de kosten, de hersteltermijn en in de carrossier. 

“We zijn enorm verheugd om onze krachten te bundelen met WeGroup. Door het verzekeringsplatform kunnen we op een gebruiksvriendelijke manier de automobilisten van A-Z navigeren door het autoreparatie proces. Tevens zal onze samenwerking ervoor zorgen dat de klanten van WeGroup zowel tijd als geld besparen op hun reparaties. Zo delen we onze gelijkwaardige missie en garanderen we transparantie, eenvoud en controle voor de eindgebruikers.” Aldus, Boris Kosten, Business Development Director, Fixico.

Wens je ook Fixico laagdrempelig aan te bieden aan jouw klanten?

Met Louise van WeGroup kan je digitale of hybride adviesgesprekken met je klant voeren, om samen tot een volledig verzekeringsplan op maat te komen. Snel, eenvoudig en efficiënt voor zowel de klant, als jouw makelaarskantoor.

Ontdek het hier
Over
Naomi Devos
Doorheen de jaren heeft Naomi haar plek als digital recruiter ingewisseld voor een functie als digital marketeer. When you hear content, we say Naomi! Als digitale enthousiasteling bruist ze van energie en vervoegt ze het Growth team als content unicorn. Haar verantwoordelijkheid ligt bij het dagdagelijks doen leven, creëren en distribueren van onze content.
Name
Position
Company
Category
No items found.
share

Ontdek #InsurBlog,
jouw maandelijkse inspiratie

Blijf op de hoogte van nieuwe verzekeringstrends en ontvang waardevolle inhoud, zoals interviews met marktleiders, expert talks, minigidsen, blog artikels en webinars.
Of maak hier je afspraak
Dankjewel voor je interesse!
Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens...

Aanbevolen artikels

Terug naar Insurblog