Voor WeGroup verliep het informatieproces veel moeizamer. Op verschillende momenten en manieren gingen we informatie capteren om offertes te verwerken voor onze klanten. Door het WeGroup platform verloopt alles veel vlotter en gaan hebben we max. 2 contactmomenten omdat WeGroup alle administratie heeft gedigitaliseerd via een gestroomlijnd proces. Alle werknemers zitten op dezelfde golflengte en hanteren hetzelfde professioneel adviesgesprek.
Bij aanvang hebben we de tool gebruikt voor de multitarificatie, om op kantoorniveau meer offertes te kunnen werken. Ondertussen gebruiken we voornamelijk de risico en behoefteanalyses en de allernieuwste bedrijfsscan die aanbevelingen en een adviesrapport op maat genereert, en dat bovendien geverifieerd door de verzekeringsmaatschappijen.
Door de multi-tarificatietool kan Insucover op een eenvoudige manier meerdere offertes opvragen bij meerdere maatschappijen zonder meerdere vragenlijsten in te vullen.
Ons verzekeringsplatform maakt op basis van de noden van klanten een onafhankelijke marktvergelijking. Zo krijgt hij altijd een oplossing op maat te zien.
Door externe databronnen kan Insucover hun klanten ontlasten. Wanneer de klant nodige informatie mist over zijn voertuig of woonst, vindt ons verzekeringsplatform de nodige data voor jou.
Groei jouw portefeuille. Werk efficiënter en digitaal.